annons%20Dynamicus%20(1)_edited.jpg

Föreningen

Av medlemmarna - för medlemmarna

Under hela din studietid - från insparken till avslutningsgasquen - finns Dynamicus.

​

Till medlemmar anordnar vi fester, idrottsevent och kontakter med arbetslivet. Vi anordnar bland annat nätverksträffar och Sveriges största personalvetardag där du som student får möjlighet att nätverka med dina framtida arbetsgivare.

​

Du som pluggar PA (personal och arbetsliv) kan både delta i evenemang, fester och nätverksträffar - men också vara med och arrangera dem. Alla kan gå med i ett utskott för att vara med att påverka föreningen, arrangera projekt och evenemang och så mycket mer. Medlemmar kan också söka till styrelsen för att vara med att ta viktiga beslut för föreningen eller till valberedningen som tar fram nominerade till förtroendevalda.

​

Klicka vidare för att läsa mer om Dynamicus olika organ!

annons%20Dynamicus%20(1)_edited.jpg